کد خبر: ۹۶۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۱۴۰
هادی چوپان، قهرمان ایرانی مستر المپیا با انتشار پستی در اینستاگرام به استقبال مستر المپیا ۲۰۲۳ رفت.

عکس| کری خوانی سنگین هادی چوپان برای مدعیان مسترالمپیابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کمتر از یک هفته مانده تا پیش داوری مستر المپیا ۲۰۲۳، هادی چوپان بدنساز ایرانی دسته اوپن، با انتشار تصویری از قهرمانی سال گذشته خود در این مسابقات، واکنشی به اتفاقات روزهای گذشته داشت و برای رقبای خود رجزخوانی کرد.

گرگ ایرانی با انتشار تصویری از قهرمانی سال گذشته در مستر المپیا نوشت: «چند نقطه‌چین می‌ذارم و تو روزهای آینده می‌بینیم که ما می‌تونیم این جای خالی رو با یه کلمه پر کنیم (ایموجی اشاره به تصویر).» ماجرای این متن معنادار هادی چوپان احتمالا به مصاحبه‌های برخی کارشناسان برمی‌گردد که در روزهای منتهی به برگزاری مسابقه سعی دارند با اظهار نظرهای خودشان فضای ذهنی داران را به سمت رقبای چوپان ببرند. سال گذشته هادی چوپان بعد از سه سال قرار گرفتن در جایگاه‌های سوم و چهارم، موفق به کسب عنوان قهرمانی در دسته اوپن شد و ساندو را برای اولین بار به ایران آورد.

عکس| کری خوانی سنگین هادی چوپان برای مدعیان مسترالمپیا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: